eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy teraz jak jesteśmy w Unii to można normalnie mieszkac w innych krajach UE? › Re: czy teraz jak jesteĹ?my w Unii to moĹźna normalnie mieszkac w innych krajach UE?
    From: Miernik <m...@f...org>
    Subject: Re: czy teraz jak jesteĹ?my w Unii to moĹźna normalnie mieszkac w innych
    krajach UE?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 03 May 2005 20:00:28 GMT

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Nie wszystkie przepisy weszły od razu w życie. Niektóre kraje
    > wprowadziły okresy przejściowe w celu ochrony swoich rynków pracy.

    Ale nie chodzi mi o pracę, ale o mieszkanie na przykład przez dwa lata
    non-stop?

    Załózmy że utrzymuje mnie tam ciocia, albo pracuje zdalnie przez
    Internet w firmie na wyspach bergamutach administrując tamtejszym
    serwerem. Tamtejsze prawo nie wymaga żadnej rejestracji działalności
    takowej ani płacenia od niej podatków. Jestem polakiem, z polskim
    obywatelstwem i mieszkam w jakimś innym kraju UE, mam konto w
    bergamudzkim banku na które przelewają moje wynagrodzenie i jego kartą
    kupuje w lokalnym sklepie żarcie.

    Czy tak wolno?

    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm