eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy teraz jak jesteśmy w Unii to można normalnie mieszkac w innych krajach UE? › Re: czy teraz jak jesteĹ?my w Unii to moĹźna normalnie mieszkac w innych krajach UE?
  • Data: 2005-05-03 21:22:35
    Temat: Re: czy teraz jak jesteĹ?my w Unii to moĹźna normalnie mieszkac w innych krajach UE?
    Od: Miernik <m...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> wrote:

    > Oczywiście. Ale aby uzyskać prawo stałego pobytu należy wykazać się

    Aha, "należy się wykazać" czyli nie wolno.
    Chodziło mi o to czy wolno tak jak w polsce mieszkać bez wykazaywania
    się czymkolwiek, i uzyskiwania jakiegokolwiek prawa.

    > źródłem stałego dochodu: emerytura, renta, itp. Czy wskazany przez
    > Ciebie powód będzie dla właściwego urzędu wystarczający trudno mi
    > powiedzieć.

    Czyli w pełni legalnie nie mogę sobie tak pojechać do Budapesztu czy
    Grazu i nikomu nic nie mówić, tak jak mogę pojechać do Wrocławia czy
    Krosna?

    > Więcej informacji:
    > http://europa.eu.int/youreurope/nav/pl/citizens/home
    .html

    Dzięki.

    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en