  • 21. Data: 2005-12-12 18:48:12
    Temat: Re: czy ten sędzia wygląda na bezstronnego?
    Od: "IzaBela" <r...@o...pl>

    news:dnkf0h$cf$2@news.onet.pl...

    > Notariusz nie moze byc sedzia.

    sorry,
    poprawka: (jest też byłym sędzią - obecnie prowadzi kancelarię notarialną)

  • 22. Data: 2005-12-12 18:53:41
    Od: "IzaBela" <r...@o...pl>

    > IzaBela napisał(a):

    (jest

    > Teraz to już napisałś cos absuradlnego: notariusz jest też sędzią - no
    > chyba że piłkarskim :)

    OK
    poprawka: (jest byłym sędzią - obecnie prowadzi kancelarię notarialną)
    BTW oficerem jest się też do końca życia, nawet jeśli już na emeryturze

  • 23. Data: 2005-12-12 19:03:29
    Od: "IzaBela" <r...@o...pl>

    > Czyli jednak ktoś twierdzi że go (podpisu testatora) nie było .... to
    > chyba ze zrozumieniem :)

    podpis był, tylko rzekomo nie testatora

  • 24. Data: 2005-12-12 19:06:24
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    IzaBela napisał(a):

    > podpis był, tylko rzekomo nie testatora

    No własnie ... a na testamentcie ma być podpis testatora a nie byle kogo.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 25. Data: 2005-12-12 19:07:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    IzaBela napisał(a):

    > poprawka: (jest byłym sędzią - obecnie prowadzi kancelarię notarialną)
    > BTW oficerem jest się też do końca życia, nawet jeśli już na emeryturze

    Ale sędzią nie jest się do końca życia - zwłaszcza jak pójdzie się w
    notariaty.

  • 26. Data: 2005-12-12 19:17:53
    Od: "IzaBela" <r...@o...pl>

    > No własnie ... a na testamentcie ma być podpis testatora a nie byle kogo.

    testator podpisał się imieniem i nazwiskiem w obecności notariusza i swojej
    żony, co obydwie osoby potwierdziły przed sądem. Kwestionujący testament
    snują teorie o tym, że to nie jest podpis testatora czyli sugerują, że
    notariusz go sfałszował. BTW notariusz był w domu chorego testatora 2 lata
    przed jego (testatora - żeby nie było wątpliwości) śmiercią

  • 27. Data: 2005-12-12 19:21:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Ale sędzią nie jest się do końca życia - zwłaszcza jak pójdzie się w
    > notariaty.

    Aczkolwiek jak ktos konczy prace jako sedzia to przechodzi w stan
    spoczynku ale nadal jest sedzia, wiec to wszystko zalezy. Mozna byc i do
    konca zycia sedzia :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 28. Data: 2005-12-12 19:26:13
    Od: "IzaBela" <r...@o...pl>

    > Johnson napisał(a):
    >
    > Aczkolwiek jak ktos konczy prace jako sedzia to przechodzi w stan
    > spoczynku ale nadal jest sedzia, wiec to wszystko zalezy. Mozna byc i do
    > konca zycia sedzia :)

    o to właśnie mi chodziło

  • 29. Data: 2005-12-12 19:27:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    IzaBela napisał(a):

> [...]
    > notariusz go sfałszował. BTW notariusz był w domu chorego testatora 2 lata
    > przed jego (testatora - żeby nie było wątpliwości) śmiercią

    Czyli jedną z możliwości potwierdzenia twierdzeń o podrobieniu podpisu
    jest opinia grafologa i takie pewnie pouczenie dostał kwestionujący.
    Więc w czym masz problem?

    Rozumiem że ty uważasz że jest tylko jedna obiektywna prawda - twoja - a
    sędzia jest duchem świętym i ma ci wierzyć, co ja mówię wierzyć - ma
    wiedzieć że było tak jak ty mówisz, a nie badać twierdzenia strony
    przeciwnej.

  • 30. Data: 2005-12-12 19:29:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Aczkolwiek jak ktos konczy prace jako sedzia to przechodzi w stan
    > spoczynku ale nadal jest sedzia, wiec to wszystko zalezy. Mozna byc i do
    > konca zycia sedzia :)

    Ale nie można być sędzią w stanie spoczynku jak się dezerteruje do
    notariatu - tak jak tu :)