  • 31. Data: 2005-12-12 19:39:41
    Temat: Re: czy ten sędzia wygląda na bezstronnego?
    Od: "IzaBela" <r...@o...pl>

    news:dnkj1g$r4i$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > IzaBela napisał(a):
    >

    > Czyli jedną z możliwości potwierdzenia twierdzeń o podrobieniu podpisu
    > jest opinia grafologa i takie pewnie pouczenie dostał kwestionujący.
    > Więc w czym masz problem?
    >
    > Rozumiem że ty uważasz że jest tylko jedna obiektywna prawda - twoja - a
    > sędzia jest duchem świętym i ma ci wierzyć, co ja mówię wierzyć - ma
    > wiedzieć że było tak jak ty mówisz, a nie badać twierdzenia strony
    > przeciwnej.

    jak na razie sędzia zdaje się wierzyć albo iść na rękę właśnie
    kwestionującym

    ale spoko, nie podniecaj się, ja nic nie mówię, to notariusz potwierdził
    autentyczność testamentu i to, że był przy podpisywaniu go. Można oczywiście
    notariuszowi nie uwierzyć. Przypuśćmy, że grafolog nie potwierdzi
    autentyczności podpisu (testator był chory i jego ręka już była niepewna -
    pisał drukowanymi literami zamiast swego typowego podpisu z zawijasami) - to
    znaczy, że notariusz sfałszował jakiś nieważny dla siebie testament ?