    From: "Aleksander" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy takie pismo z banku wystarczy?
    Date: Fri, 27 Jun 2003 12:05:10 +0200

    zacznę od tego że nie znam się na tym
    ale kiedyś na grupie pl.biznes był podobny przypadek
    człowiek niechcący przelał na czyjeś konto pieniądze za fakturę no i
    domagałe się zwrotu
    a tamci powiedzieli mu aby się wypchał, z calej dyskucji na grupie wynikało
    że człowiek nie ma prawnych możliwości
    aby odzyskać pieniądze
    prawdopodobnie tak jest w Twoim przypadku ale zaznaczam że nie mam podstaw
    aby twierdzć to na pewno

    Opisz może jeszcze swój przypadek na grupie pl.biznes.banki może oni coś Ci
    doradzą

    pozdr