  • Data: 2003-03-24 09:55:51
    Temat: Re: czy tak mozna?
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-03-24 03:04, Marcin Debowski wrote :
    > I co mu ten adwokat doradzil? Skoro jak pisales sprawa trafi na wokande to
    > co to bedzie? Powodztwo cywilne i nieuczciwa konkurencja? Jak pan X ma
    > zamiar wykazac ze ponosi z powodu takiej dzialanoscia pana Y jakiekolwiek
    > straty?

    > MZ nie ma tu czego ruszac.

    Zgadzam sie, p. Y moze byc nekrofilem i zrobil o tym strone. Ewentualnie
    o to mozna go zaskarzyc, ale tez watpie, czy sprawa jest do wygrania.
    Ale czy naprawde jest to taka wielka szkoda dla p. X? Przeciez jak ktos
    szuka tresci zwiazanych z "sex" to na stronie p. Y nie zabawi dlugo,
    gdyz w takich sytuacjach (co p. X wie na pewno z autopsji) odwiedzajacy
    jest b. niecierpliwy i wybredny ;). Watpie, zeby cokolwiek zapamietal ze
    strony p. Y...
    - Szwejk

    --
    E-mail: | Moja strona o I Wojnie Swiatowej: |
    wszwejk | http://www.wielkawojna.prv.pl |