  • Data: 2002-02-13 11:30:26
    Temat: Re: czy spis powrzechny jest zgodny z konstytucj?
    Od: "wroclawski Qrczak" <m...@q...kom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sławomir Szyszło"

    > Z tego co mnie uczono (!), to spisy robiło się w latach kończących się na
    cyfrę
    > 8.

    To uczono nas różnych rzeczy. Nie mam pod ręką notatek, ale afair spisy
    Powszechne w Polsce był w latach: 1921, 1031, 1946 (sumaryczny), 1950, 1960,
    1970, 1978 (po zmnaie województw), 1988 i teraz bęzie 2002.

    Tak więc z tym 8 nie byłybym taki pewien.

    --
    Pzdrw wroclawski Qrczak @ work
    Przewodnik Sudecki klasy zerowej