  • Data: 2006-01-29 10:30:05
    Temat: Re: czy radiowoz jest miejscem publicznym?
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "plonk" <j...@j...uie> napisał w wiadomości
    news:dri3r4$dkd$1@inews.gazeta.pl...
    a ja mam nadzieje ze umrzesz na raka.

    Zgadzam się, że komentarz Gryngola cyt. "mam nadzieję że "psy" z
    "milicji" dadza twojemu koledze maksymalny mandat
    jaki sie należy i znajda jeszcze coś żeby mogły byc bardziej
    "upierdliwe" odbiega od tematu, chociaż wsię z nim zgadzam. No, ale Ty,
    to już zablysnąłeś elokwencją w komenatrzu o raku. Z Twojej wypowiedzi
    wnioskuję, że uważasz iż można bezkarnie kurwo..ać w takich miejscach
    jak radiowóz policyjny, karetka pogotowia, jakieś biuro gdzie jesteś
    petentem ?