  • 51. Data: 2007-01-07 10:41:05
    Temat: Re: czy propagowanie pedofili ? jest karalne
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    zamiast
    "kurwa, nie sam zamiar i naklanaianie kogos (czy to slownie czy poprzez
    inne xzachowanie) W ZAMIARZE wzudzenia u niego. "

    mialo byc
    "kurwa, nie sam zamiar >A< naklanaianie kogos (czy to slownie czy
    poprzez inne xzachowanie) W ZAMIARZE wzudzenia u niego. "

  • 52. Data: 2007-01-07 10:42:28
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wiesz, "zachowaniem pedofilskim", jeśli już koniecznie chcesz używać
    > sformułowań z podręcznika małego demagoga, jest np. pożądliwe
    > spoglądanie owego hipotetycznego pedofila na jakieś hipotetyczne dziecko.
    >
    > Za patrzenie i "grzeszne myśli" też chcesz karać? Nawet jeśli dany
    > człowiek poza tym nad sobą panuje i w życiu dziecka nie skrzywdził, hmm?

    o co ci czlowieku chodzi? sprecyzowalem na czym karalne zachowania
    pedofilskie polegaja, odpowiadales na te posty wiec doskonale wiesz
    o jakich mowie, po co wiec teraz glupa palisz?

  • 53. Data: 2007-01-07 10:43:37
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Niestety jestes kiepsko poinformowany. To co opisalem, to tylko ulamek
    > skandalicznych przypadkow, ktore mialy miejsce na swiecie.
    > Gejowskie organizacje korzystaja pelnymi garsciami z komunistycznych wzorow
    > prania mozgu.
    > Natomiast w Polsce Lambda wslawila sie ulotka, w ktorej instruuje
    > gimnazjalistow jak "bezpiecznie" wepchnac reke w tylek kolegi, pobawic sie
    > kupa, albo spuscic lanie. Nie wiem co to ma wspolnego z garami...

    myslalem ze piszesz o wizytacj w szkolach i przedszolach organizacji na
    ktorych czele stoi Biedroń

  • 54. Data: 2007-01-07 10:49:04
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jasne, a narkomania i alkoholizm "wchodzą" w Art. 178a. Czyli wg. ciebie
    > Art. 178a KK to podstawa prawna karania "propagowania alkoholizmu" oraz
    > innych "zachowań alkoholicznych", tak? ;->

    znowu od dupy strony, przeciez wyjasnilem na czym polega propragowanie
    zachowan pedofilskich. Napisalem na podstawie jakich art i czym jest
    podzeganie oraz publiczne pochwalanie. Jak dla mnie temat skonczony.

    > Autor watku pytał się o coś zupełnie innego. Istnieje możliwość, że
    > podobnie jak i ten matoł jacuś też nie rozumiał słów, których używał...

    pytal czy propragowanie pedofilii jest karalne, ja napisalem ze
    propagowanie ZACHOWAN pedofilskich z pozniejszym rozwinieciem tematu,
    czego Ty jeszcze oczekujesz?

    > Jaaaaaaaaasne.
    >
    > Z którego roku?

    w podrczniku Gardockiego masz opisane jak poszzcegolni autorzy takich
    podrecznikow starali sie sformulowac pojecie pornografii, i calkiem
    sensowanie im to wyszlo. Gardocki to I prezes SN wiecraczej mozna uznac
    za obowiazuje ta definicja ktora on uznal za dobra.

  • 55. Data: 2007-01-07 15:02:28
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa napisal(a):

    > Moja dorosłość ma się dobrze, szczylku. Twoja nie istnieje.

    Tak juz na boku. Mozesz wyjasnic, dlaczego na usenecie szczekasz jak
    ratlerek, a na zywo jestes taki cichutki i niesmialy?

  • 56. Data: 2007-01-07 15:13:37
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Sowiecki Agent napisal(a):

    > nie wrzucam, nie prezycuje b zakladam ze z kretynem nie rozmawiam.

    Bledne zalozenie. I cala wysilek wyladowal;>

  • 57. Data: 2007-01-07 17:21:13
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Sun, 07 Jan 2007 09:45:43 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > No jasne - przecież w Radio Maryja mówili, więc to musi być prawda ;->

    Nie kolego jeżeli chcesz wiedzieć gdzie mówili to TVP 1 , a ulotkę
    widziałem
    to tyle

    akala

  • 58. Data: 2007-01-08 00:46:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > no i ? ja napisalem w tej galezi ze propagowanie ZACHOWAN pedofilskich
    > jest karalne a nie pedofilia jako taka, chciales bym rozwinal, wiec
    > rozwinalem, o co ci teraz chodzi?

    I znowu wykręcasz kota ogonem...

    Najpierw był wątek o "propagowaniu pedofilii".

    Potem wymyśliłeś sobie "zachowania pedofilskie" (i owszem, określiłeś je
    dość dokładnie - _wszystkie_ zachowania świadczące o takich skłonnościach).

    Teraz się okazuje, że już tylko niektóre "zachowania pedofilskie" miałeś
    na myśli...

    Może uzgodnij zeznania ze swoim alter ego? ;->

    > a czy ja napisalem ze wszystkie zjawiska zewnetrzne po ktorych mozna
    > poznac pedofila sa karane?

    Tak napisałeś.

    > Nie, po co wiec podajesz kotr przyklad.

    Kotr?

    > Poza tym sam fakt patrzenai o tym jeszcze ne swiadczy.

    I znowu bełkoczesz. Czy ty pisujesz listy po pijaku czy naćpany?

    > nie wrzucam, nie prezycuje b zakladam ze z kretynem nie rozmawiam.
    > A juz nie jeden i nie dwa razy zarowno ja, ty jak i Robert T.
    > aznaczalismy ze w zakres tgo przestepstwa wchodza zarowno pedofile jak i
    > inne osoby ktore popelnily czyny na osobach ponizej 15 roku jednak nie
    > dzieciach. Po co mam za kazdym razem o tym wspominac?

    No i znowu to samo - twierdzisz, że pedofile automatycznie pod paragraf
    podpadają. A samo bycie pedofilem karalne nie jest!

    > kurwa, nie sam zamiar i naklanaianie kogos (czy to slownie czy poprzez
    > inne xzachowanie) W ZAMIARZE wzudzenia u niego.
    > Naucz sie k. czytac.

    Trudno czytać twój bełkot.

    [ciach]

    > nie znajdzie, nie chwalilem tutaj popelnianai zadnego typu przestepstw.

    Heh ;->

    > w przenosni tak :)

    CBDO

    > istnieje jeszcze cos takiego jak szkodliwosc spoleczna, po z atym jezlei

    Hehehe

    > BYS udowodnil ze w zamiarze rezysera bylo wzbudzenie u odbiorcy takich
    > czy innych zachowan i liczenie na zatracenie u niego w skutek tego - nie
    > wiem jak to zapisac - umiejetnosci odroznianai fikcji od prawdy co
    > ciagnelo by taka osobe do tego typu zachowan to moim zdaniem mozna by go
    > ukarac, ale czegos takiego w zwyklych filmach rozrywkowych sienie
    > doszukasz. A jak sie doszukasz to powodzenia w udowodnieniu zamiaru.

    ROTFL

    Czyli znowu wracasz do karania za _zamiar_.

    I czy potrafisz udowodnić, jaki zamiar ma autor publikacji twierdzącej,
    że on osobiście nie widzi niczego złego w związkach z np. 12-latkami?
    (poza wyrażeniem własnej, prywatnej opinii)

  • 59. Data: 2007-01-08 00:48:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Tak juz na boku. Mozesz wyjasnic, dlaczego na usenecie szczekasz jak
    > ratlerek, a na zywo jestes taki cichutki i niesmialy?

    Na żywo to mnie jeszcze nigdy nie spotkałeś, szczylku...

  • 60. Data: 2007-01-08 01:26:25
    Od: "TomTom" <t...@m...pl>

    wiadomości news:k0h874-unj.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Na żywo to mnie jeszcze nigdy nie spotkałeś, szczylku...

    Panie Andrzeju Lawa, byłem na pańskim blogu, wydaje mi się, że nie przystoi
    takiemu gościowi nadużywać pewnych słów