    From: adhan diWhizZ <a...@...sygnaturze.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy pracodawca moze uzywac i odbierac e-maile moje
    Date: Tue, 10 Aug 2004 21:55:51 +0200

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Mozesz wypowiedziec umowe.

    przeciez napisal ze umowa ustala ;)

    Niemozesz sie domagac aby pracodawca filtrowal poczte i kasowal na
    serwerze pop poczty na alias z Twoim nazwiskiem. Pracowales dla niego i
    za wypracowane kontakty handlowe otrzymales pieniadze? Jesli tak to
    mozesz tylko prosic pracodawce o usuniecie aliasu z ewentualnym
    uruchomieniem autorespondera z trescia: Pan X nie jest juz pracownikiem
    firmy Y i (w domysle) sprawami ktorymi zajmuje sie od dn. 0 Pan Z. (to
    jest wersja grzecznosciowa).
    W domysle sytuacja wygladala tak ze byles zatrudniony na czas okreslony
    , a pracodawca stwierdzil ze wypracowales mu juz taka baze klientow, ze
    beda oni przynosic zyski firmie bez Twojej pomocy. Byc moze masz prawo
    miec zal do bylego pracodawcy ale tylko tyle, reszta jest kwestia
    "dzentelmenskiej umowy".

    napisal co myslal i pozdrowil
    adrian

    --
    .. :: kreatyw.studio : grafika i fotografia w metalu :: ..
    :: /||\|_| /||\| :: stabilizacja motylka to szpilka ...