    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Date: Thu, 6 Nov 2008 22:21:14 +0100
    <gek5ng$m69$1@inews.gazeta.pl> <gek9pv$fpl$1@news.lublin.pl>
    <gekhgd$c8j$1@inews.gazeta.pl> <geqgit$ej3$3@news.wp.pl>
    <geqmqq$nc$1@inews.gazeta.pl> <gerv7u$8gu$3@news.wp.pl>
    <geshil$6ub$1@inews.gazeta.pl> <gesrs0$otg$1@news.wp.pl>
    <get40a$98f$1@inews.gazeta.pl> <get7a3$2h4$4@news.wp.pl>
    <geua15$3sk$1@inews.gazeta.pl> <geufvi$mc8$3@news.wp.pl>
    <geur64$scf$1@inews.gazeta.pl> <gev94c$a9p$1@news.onet.pl>
    <gevbql$qft$1@inews.gazeta.pl> <gevgkf$4pr$1@news.onet.pl>
    <gevjub$svm$1@inews.gazeta.pl> <gevlf0$m8h$1@news.onet.pl>
    <gevmei$b51$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik ""|<ońrad"" <k...@a...ij> napisał

    > Nie, doswiadczenie usenetowe mowi mi, ze jak pada w dyskusji slowo
    > lewacki, to to juz nie jest dyskusja. Rozumiem, ze opierasz sie na
    > prawej stronie sceny politycznej.

    Pojęcia prawica i lewica są przestarzałe, nie bardzo nadają się
    do opisu współczesnej sceny politycznej. Ale "lewacki" daje radę :)

    > Takie osoby plus slowo lewacki, to zazwyczaj nie wspoldyskutanci a
    > mówcy, ktorych celem jest jedynie przekonanie do swojej opinii, bez
    > zalozenia wlasnego marginesu bledu

    Każdy prezentuje swoje zdanie i chce do niego przekonywać innych,
    co w tym dziwnego?

    > Takze naprawde eot, nie odpisze juz na kolejny list ;)

    E, tam ;)

    > btw, wstrzymaj sie poki co krytyką lewackiej pomocy Polski; bo nie
    > ta poki co dominuje. Glowne pieniadze na pomoc z polski ida prze
    > kosciol, misje i organizacje katolickie.

    Różnica jest taka, że jeśli daję jakieś pieniądze Kościołowi
    to daję z wolnej woli. Z budżetem jest inaczej i szlag mnie
    trafia jak ta kasa idzie na jakieś dziwne sprawy.

    > Pamietam jak podalem linka na pregierzu do wynikow konkyrsu
    > wolontarckiego msz. Ktos zauwazyl (nawet sam nie zwrocilem uwagi),
    > ze na liscie organizacji ktore wygraly z 80% to organizacje
    > koscielne i katolickie. Wtedy prawa strona grupy jak jeden mąż
    > bronila idei pomagania afryce.

    Tyle że Kościół w swojej domenie ma działalność charytatywną
    a przy okazji realizuje swoją misję ewangelizacyjną. Państwo
    nie ma takich zadań, zwłszcza w stosunku do obcych obywateli.

    > Tymczasem nie uwazam swoich dzialan za jakkolwiek politycznych
    > i w ktora strone dyskusja by nie szla, jak schodzi na polityke,
    > zostawiam watek ;)

    Błąd. Nie uważam twoich działań za polityczne a słowo lewacki
    miało zasygnalizować pewnien typ postawy. Jak ci się nie podoba
    to zostańmy przy pięknoduchu bez przymiotnika.