    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Date: Thu, 6 Nov 2008 20:30:20 +0100
    <gek5ng$m69$1@inews.gazeta.pl> <gek9pv$fpl$1@news.lublin.pl>
    <gekhgd$c8j$1@inews.gazeta.pl> <geqgit$ej3$3@news.wp.pl>
    <geqmqq$nc$1@inews.gazeta.pl> <gerv7u$8gu$3@news.wp.pl>
    <geshil$6ub$1@inews.gazeta.pl> <gesrs0$otg$1@news.wp.pl>
    <get40a$98f$1@inews.gazeta.pl> <get7a3$2h4$4@news.wp.pl>
    <geua15$3sk$1@inews.gazeta.pl> <geufvi$mc8$3@news.wp.pl>
    <geur64$scf$1@inews.gazeta.pl> <gev94c$a9p$1@news.onet.pl>
    <gevbql$qft$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik ""|<ońrad"" <k...@a...ij> napisał

    > Zgadza sie. Wydawanie kasy na pomoc dla biednych krajow nie jest
    > jeszczeakceptowane w Polsce i MSZ o tym wie.

    To nie jest żadna pomoc dla biednych krajów tylko poprawianie
    samopoczucia lewackim pięknoduchom. Jak chcesz jeździć na
    egzotyczne wojaże i "pomagać" lub pomagać to proszę bardzo -
    na własny rachunek. Bo być szlachetnym dobroczyńcą za cudze
    pieniadze to łatwo jest. Daj mi dostęp do swojego konta
    (jeśli coś tam jest) to i ja zabawię się w filantropa.
    A skoro MSZ wie, że takie wydatki nie są akceptowane to czemu
    je ponosi?

    > Plan Marshalla (to tez pomoc rozwojowa) zmienil bardzo duzo i
    > wiekszosc amerykanow nie mowila ze rzad wywala ich kase na jakas tam
    > Europe.

    Ile trwał i kosztował ten program i jakie przyniósł efekty?

    > Co ciekawe najwiecej z PKB w Europie na pomoc Afryce i innym krajom
    > poludnia wydaja Szwecja, Norwegia, Dania: kraje o najwyzszych
    > podatkach.

    Ich sprawa, jak chcą to mogą swoimi koronami palić w kominku.

    > Tam ludzie to rozumieja, ze lepiej aby tamtejszy MSZ zapobiegal
    > wojnom pomagajac tworzyc demokracje niz wydawal kase podatnikow na
    > bomby i wojsko.

    A, to dlatego Rwanda dotąd nie napadła na Szwecję!

    > p.s. Moze tez dlatego jak mowie tutaj ze jestem z Polski, to kazdy
    > kojarzy ze to gdzie kolo Szwecji.

    To fajnie, jeszcze tylko rachunki wysyłaj do tamtego MSZ a nie do
    naszego.