    From: "DEXTER" <U...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy podlegałbym karze?
    Date: Wed, 21 Aug 2002 14:48:22 +0200

    > Poprosimy o więcej szczegułów na grupę, my też chcemy jechać na Karaiby.
    ;)

    Szczegółów niestety nie mogę podać. Mogę jedynie powiedzieć, że jest to
    sposób bardzo znany, choć w realizacji niezbyt trudny (koszty około 3-6 tys.
    zł). Jak myślę moznaby w ten sposób wyłudzic około 250-300 tys zł w ciągu
    tygodnia i przestać dalej działać (co ja bym proponował) lub działać przez
    kilka miesiecy, ale ryzyko wpaki jest już znaczne.