    From: "DEXTER" <U...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy podlegałbym karze?
    Date: Tue, 20 Aug 2002 12:59:04 +0200

    > to sa namiary na Dextera
    > mozna go odnalezc i zabic go wbijajac mu noz w serce
    >
    > czy myslisz ze jak ktos to teraz zrobi to ja pojde siedziec ????

    W sumie tak :-), ale moja sprawa wydje mi się znacznie bardziej
    skomplikowana. Po pierwsze to ja opracowałem cały plan (to tak jak ty byś
    poinformował potencjalnego zabójcę, że najlpiej będzie mnie zabic w czwartek
    o 3 rano, ponieważ właśnie wtedy będę wracał do domu, po wcześniejszych
    zakrapianych imieninach), po drugi opowiedziałem to z najmniejszymi
    szczegółami, po trzecie czerpię pośrednie korzyści typu znajomy zaprosi mnie
    na dobrą kolację, ewentualnie zafunduje wyjazd kilku znajomych (w tym mnie)
    na Karaiiby. Co wtedy? Jakby nie było jakieś tam korzyści przyjęłem, a poza
    tym mogę się domyślać, że znajomy zrealizował plan, ponieważ prowadzi w
    miarę dostatnie życie.