  • Date: Wed, 26 Jan 2005 11:32:43 +0100
    From: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy palenie przy dziecku jest lamaniem praw czlowieka?

    n...@v...pl wrote:

    > - co sądzicie o badaniu moczu/krwi dzieciom w celu wykrywania kotyniny/nikotyny
    > i karaniu rodziców dzieci u ktorych wykryto dowody tego typu na bierne palenie?

    Chyba upadłaś na głowę. Pomijając to, że to że dziecko może mieć ślady dymu
    z powodu palenia zupelnie obcej osoby, to byłoby to naruszenie godności
    rodziny. Coś jak przerzucenie na państwo odpowiedzialności za wychowanie
    dziecka. Istny komunizm w nowym wydaniu.

    > - czy uważacie, że palenie w ubikacji/łazience/kuchni lub gdziekolwiek indziej
    > w domu jest w porzadku wobec dziecka w nim mieszkającego?

    Nie jest w porządku. Po pierwsze dlatego że dym i tak będzie wchodził do
    mieszkania i palący domownik będzie nim śmierdział, po drugie dlatego że
    jest to niewychowawcze. Z tych 2 powodów rzuciłem palenie jak moja Żona
    zaszła w pierwszą ciążę.

    Pozdr,
    --
    ŁK