  • Data: 2003-06-09 09:12:17
    Temat: Re: czy ojciec może wyrzucić mnie z domu?
    Od: Xargos <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Jun 2003 01:49:24 +0200, g...@p...onet.pl wrote:

    >kodeks rodzinny mowi:
    >4. Obowiązek alimentacyjny rodziców względem dziecka powstaje z chwilą jego
    >urodzenia i wygasa wówczas, gdy dziecko zostaje należycie przygotowane do
    [ciach]

    "obowiązek alimentacyjny" = musi mnie utrzymywać (np. opłaty za wodę,
    prąd, telefon itp.)?

    >W zwiazku z tym jest wyjscie.... syn pozywa ojca o alimenty w takiej kwocie by
    >mogl sobie wynajac pokoj i sie utrzymac samodzielnie.

    nie chodzi mi w tej sprawie o alimenty (choć dobrze wiedzieć, że mógłbym
    w ostateczności sięgnąć po taki argument), bo i tak wszystkie moje
    potrzeby (poza wyżej wspomnianymi oczywiście) finansuję ze swoich
    środków (prace dorywcze, płatne praktyki itp.). chodzi mi głównie o to
    czy będę mógę mieszkać w domu ile zechcę tzn. do momentu kiedy to ja
    zdecyduję, że chcę się wyprowadzić (i wymeldować)