  • 1. Data: 2005-04-06 15:14:26
    Temat: czy nalezy sie renta?
    Od: "irena" <i...@p...onet.pl>

    Prosze mi powiedziec czy osoba, ktora pracowala 4 lata w Irlandii
    /wlacznie do XII 2004r/ - legalnie, miala umowy o prace, ostatnia wygasla z
    koncem grudnia 2004r moze ubiegac sie o rente chorobowa w Polsce,
    - schorzenia ma.

    Od stycznia nigdzie nie pracuje.

  • 2. Data: 2005-04-06 16:55:46
    Temat: Re: czy nalezy sie renta?
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    Użytkownik "irena" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > /wlacznie do XII 2004r/ - legalnie, miala umowy o prace, ostatnia wygasla
    > koncem grudnia 2004r moze ubiegac sie o rente chorobowa w Polsce,

    Raczej nie ma szans .

  • 3. Data: 2005-04-06 18:13:08
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

> [...]
    wygasla z
    > koncem grudnia 2004r moze ubiegac sie o rente chorobowa w Polsce,

    Aby ocenić ewentualne szanse przy ubieganiu się o rentę w ZUS,
    konieczna jest co najmniej znajomość historii zatrudnienia
    (ubezpieczenia rentowego) kandydata, również wiek (przy małym stażu).
    Konkretne informacje mozna uzyskać w informacji emerytalno-rentowej w
    każdym oddziale (inspektoracie) ZUS.

    wa

  • 4. Data: 2005-04-06 19:16:48
    Od: "irena" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > konieczna jest co najmniej znajomość historii zatrudnienia
    > (ubezpieczenia rentowego) kandydata, również wiek (przy małym stażu).

    wiek to 50 lat ale staz pracy jest krotki / w wiekszosci pracowal dorywczo,
    bez umow/