eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy mozna zabronic wprowadzenia sie do w czesci mojego mieszkania? › Re: czy mozna zabronic wprowadzenia sie do w czesci mojego mieszkania?
    From: "Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy mozna zabronic wprowadzenia sie do w czesci mojego mieszkania?
    Date: Tue, 9 Mar 2004 20:49:53 +0100

    Użytkownik "J." <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:7425.0000074c.404e1bab@newsgate.onet.pl...
    [ciach ciach ciach]

    > Jak moge to zrobic i ile to zajmuje czasu (powiedzmy - od dzisiaj do
    wnoszenia
    > moich rzeczy do mieszkania, w ktorym zyje babcia - aproksymujac)? Swoje
    > mieszkanie zamierzam zglosic do sprzedazy "na dniach". Wbrew interpretacji
    > uzytkownika bubu, wcale nie zamierzam jej wyrzucac z tego mieszkania ani
    > wywlaszczac, ja chce jedynie miec mozliwosc zamieszkania tamze.

    To nie jest prosta sprawa. Biorąc pod uwagę, że w przeciętnie obciążonym
    sądzie "szybko" oznacza "za jakies 3 miesiące" może się wlec miesiącami.
    Najlepiej byłoby isc na ugodę i przetłumaczyć babci, że prawo jest po Twojej
    stronie i że jedyne co uzyska stawiając się to koszty do zapłacenia.
    Zaoferuj, że będziesz płacił np za światło, że zrobisz remont, przysięgnij,
    że nie będziesz sprowadzac panienek/facetów (niepotrzebne skreslić), obiecaj
    jej cokolwiek zechce, bo jak już ci pozwoli to wygrałeś, bo będzie cię
    bardzo trudno wtedy wyrzucić.

    A jak się nie uda próbuj wchodzić siłą. Jak wezwie policje to dobrze, będzie
    podkładka do sądu, że próbowałeś wejść, ale ci nie pozwoliła. Ale najlepiej,
    gdyby do sprawy przed sądem nie doszło.

    RF