eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy mozna zabronic wprowadzenia sie do w czesci mojego mieszkania? › Re: czy mozna zabronic wprowadzenia sie do w czesci mojego mieszkania?
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy mozna zabronic wprowadzenia sie do w czesci mojego mieszkania?
    Date: Mon, 8 Mar 2004 22:59:34 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@pc100.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "J." <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:7425.000002b7.404ccd6a@newsgate.onet.pl...

    Wydaje mi się, że jeśli babcia będzie się upierać, to w każdym razie siłą
    wdzierać nie masz się prawa, bo nie dość, że narazisz się na zarzut
    naruszenia jej miru domowego, to jeszcze naruszysz jej posiadanie. Ale
    możesz ją wezwać do udostępnienia Ci możliwości współużytkowania i w razie
    odmowy podnieść zarzut, że to ona popełnia przestępstwo przywłaszczając
    sobie prawo majątkowe, jakim jest użytkowanie przez właściciela rzeczy,
    której właścicielem jest.

    Siłowo ulokować Cię może tylko komornik, a do tego musisz mieć tytuł
    wykonawczy. Skomplikowane, ale jak możliwe do uzyskania w tej sytuacji.

    Zameldowanie nie ma tu nic do rzeczy.