    From: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy można tak zrobić gliny w konia?
    Date: Tue, 16 Nov 2010 21:37:20 +0100

    Użytkownik "Piotr" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:ibuidm$fmi$1@mx1.internetia.pl...

    > A tak poza tematem... Ten fragment był nakręcony w miejscu mi znajomym,
    > bardzo charakterystycznym. Praktycznie każdy kto mieszka w pobliżu wie już
    > doskonale kogo oni zatrzymali i która sąsiadka poświadczyła za niego.
    > Nawet wiemy kim jest ta pani spiesząca się z dzieckiem. I to tyle jeśli
    > chodzi o zamazywanie widoku.
    Jarosław W., syn byłego prezydenta RP...
    Wójt gminy Trąbki Wielkie, Jan N. podejrzeny o pedofilię. Szybka wizyta na
    stronie gminy Trąbki Wielkie pozwala natychmiast dowiedzieć się jak naprawdę
    nazywa się Jan N., a może nawet jak wygląda i gdzie mieszka.
    Jednak prawnie wszystko OK.
    (uprzedzając - wiem, że swoje dane Jan N. podał do publicznej wiadomości
    sam, z własnej woli, ale jednak...)

    > Dziś na miejscowym forum, czyli pod sklepem, wydażenie było mocno
    > komentowane. Gość ma przerąbane... strasznie drą z niego łacha. A
    > faktycznie na rowerku w stanie upojenia to codziennie prawie go widać.
    > Doigrał się.
    A myślisz, że w różnych programach zamazanie paszczy i numeru
    rejestracyjnego, zmiana głosu przeszkodzą najbliższemu otoczeniu w
    rozpoznaniu osoby? Oraz następnie rozpowszechnienia tej informacji wśród
    pozostałych?
    A może czarna kreska na oczach utrudni komuś rozpoznanie kogoś, kogo dobrze
    zna?
    Jednak są to wszystko wystarczające wg naszego prawa środki ochrony
    tożsamości osoby, której tożsamość wedle tegoż samego prawa musi być
    chroniona.
    I znów wszystko OK.

    --
    Jotte