  • 1. Data: 2005-01-09 20:41:12
    Temat: czy mozna sie odwolac?
    Od: "Alveaenerle" <szprottka[aletowytnij]@[domenaa]hotmail.com>

    Witajcie,

    Przed chwila zapukalo do mnie do domu dwoch (nie)sympatycznych panow w
    niebieskich mundurkach w celu wypisania mandatu 200 zl za to,ze nasz pies
    (owczarek niemiecki )wczoraj jakoby lezal przed furtka. Pomijajac fakt ze
    nie przedstawiono na to zadnych dowodow ( niby jakas pani sie podpisala jako
    swiadek, ze ja psiak atakowal, a z drugiej strony funkcjonariusz mowil ze
    lezal pod domem wiec nie wiadomo).
    I tu mam pytanie, czy mozna sie od takiego mandatu odwolac lub np. poprosic
    o upomnienie?

    pozdrawiam serdecznie
    alveaenerle

  • 2. Data: 2005-01-09 20:52:23
    Temat: Re: czy mozna sie odwolac?
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Alveaenerle napisał(a):
    > I tu mam pytanie, czy mozna sie od takiego mandatu odwolac lub np. poprosic
    > o upomnienie?

    Trzeba było nie przyjmować mandatu, wtedy można bronić się przed sądem.
    Pouczenie o tym przecież było.
    Zresztą... to na pewno byli policjanci?

    KG

  • 3. Data: 2005-01-09 20:53:21
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > I tu mam pytanie, czy mozna sie od takiego mandatu odwolac lub np. poprosic
    > o upomnienie?

    Podpisalas mandat ? Jesli tak to juz sie nie odwolasz ...
    Nie podpisalas mandatu ? To od czego chcesz sie odwolac ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-01-09 20:54:08
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    Alveaenerle napisał(a):
> [...]
    > lezal pod domem wiec nie wiadomo).
    > I tu mam pytanie, czy mozna sie od takiego mandatu odwolac lub np. poprosic

    Było nie przyjmować mandatu. Teraz to już po ptakach.

    --
    :) Johnson

  • 5. Data: 2005-01-09 21:19:50
    Od: "Alveaenerle" <szprottka[aletowytnij]@[domenaa]hotmail.com>

    > Było nie przyjmować mandatu. Teraz to już po ptakach.

    ojc, naprawde?:( policjant powiedzial ze odda sprawe do kolegium jesli
    mandat nie zostanie podpisany etc etd, wiec wzielismy mandat kredytowy.
    no i widze juz teraz nie da rady nic z tym zrobic? madry Polak po szkodzie
    :/

    Monika

  • 6. Data: 2005-01-09 22:55:33
    Od: Marcin <m...@s...waw.towyrzuc.pl>

    Alveaenerle wrote:

> [...]
    > no i widze juz teraz nie da rady nic z tym zrobic? madry Polak po szkodzie

    przecież już nie ma kolegiów :-)

  • 7. Data: 2005-01-09 23:03:46
    Od: "Alveaenerle" <szprottka[aletowytnij]@[domenaa]hotmail.com>

    > przecież już nie ma kolegiów :-)

    dokladnie tak powiedzial <lol> ze odda sprawe do kolegium........slyszalam
    bo bylam w kuchni, w ogole niepotrzebnie rodzice przyjeli ten mandat bo cala
    sprawa wyglada na mocno naciagnieta... Z tego co wiem nie zostali tez
    pouczeni o mozliwosci odwolania sie.
    co to sie dzieje w tej policji :/

    pozdrawiam cieplo
    monis

  • 8. Data: 2005-01-09 23:40:11
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > ojc, naprawde?:( policjant powiedzial ze odda sprawe do kolegium jesli
    > mandat nie zostanie podpisany etc etd, wiec wzielismy mandat kredytowy.

    Nie powiedzial prawdy ... bo odda do sądu grodzkiego. ;-)

    > no i widze juz teraz nie da rady nic z tym zrobic? madry Polak po szkodzie

    Ano, to fakt.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 9. Data: 2005-01-10 16:03:10
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Alveaenerle

    > sprawa wyglada na mocno naciagnieta... Z tego co wiem nie zostali tez
    > pouczeni o mozliwosci odwolania sie.
    > co to sie dzieje w tej policji :/

    masz przewalone, bo zaraz (odpukac) dostaniesz wezwanie z cywilnego ze
    jeszcze sie okaze ze bedziesz odszkodowanie placic tej "pani" bo moze ja
    ugryzl...

    --
    www.aem.pl GG: 1145538