    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy mozna brac definicje z innej ustawy jak jest wygodnie?
    Date: 5 Dec 2003 13:27:22 +0100

    > dzieki wielkie! jezeli ktos ma cos do dodania to poprosze :-)
    > jeszcze kilka pytan:
    > 1) czy mam jechac do WKU probowac zalatwic to polubownie?
    > 2) czy mam dostac odmowe (orzeczenie) od mojego WKU (od komendanta
    >   wojskowego) na pismie czy od razu uderzac do szefa wojewódzkiego
    >   sztabu wojskowego? (wydaje mi sie ze musze to miec na pismie
    >   bo jest mowa o 14 dniach od doreczenia orzeczenia...)

    dopiero teraz zobaczyłem, że to odwołanie dotyczy odroczenia (przynajmniej ten
    art., pewnie przy przeniesieniu do rezerwy jest tak samo, ale zły przepis
    wskazałem). Skąd wiesz, że Cię nie przenieśli ?, zreszta mają czas do 31.
    grudnia. Jeżeli złożyłeś wniosek (jest taki wymóg) to powinni dac Ci na piśmie.
    Armia wszystko daje na piśmie. Nie mając żadnej decyzji (wszystko jedno jak się
    to nazywa) nie masz się od czego odwołać. Jeżeli nie dają na piśm z urzędu, to
    karz sobie dać. Musi być hjakiś glejt, albo odmowa wydania jeżeli może on byc
    tylko "pozytywny".

    > 3) jaki jest czas na odpowiedz na odwolanie? (to pewnie jest ustawowo
    >   okreslone..)

    nie wiem. Pewnie z 30 dni, ale tylko strzelam :)

    > Dzis chcialem jechac do WKU porozmawiac jeszcze z majorem ktory
    > tym sie zajmuje i ew. zlozyc pismo do komendanta wku (pulkownik).

    Lepiej się go spytaj, kiedy dostaniesz odpowiedni papierek, albo wpis do
    książeczki.

    Paweł