    From: "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy mozna brac definicje z innej ustawy jak jest wygodnie?
    Date: Fri, 5 Dec 2003 13:09:19 +0100

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:53c4.0000107c.3fd07327@newsgate.onet.pl...
    > dnia doręczenia orzeczenia. Wniesienie odwołania nie wstrzymuje powołania
    > poborowego do zasadniczej służby wojskowej.
    >
    > Odwołuj się.

    dzieki wielkie! jezeli ktos ma cos do dodania to poprosze :-)
    jeszcze kilka pytan:
    1) czy mam jechac do WKU probowac zalatwic to polubownie?
    2) czy mam dostac odmowe (orzeczenie) od mojego WKU (od komendanta
    wojskowego) na pismie czy od razu uderzac do szefa wojewódzkiego
    sztabu wojskowego? (wydaje mi sie ze musze to miec na pismie
    bo jest mowa o 14 dniach od doreczenia orzeczenia...)
    3) jaki jest czas na odpowiedz na odwolanie? (to pewnie jest ustawowo
    okreslone..)
    Dzis chcialem jechac do WKU porozmawiac jeszcze z majorem ktory
    tym sie zajmuje i ew. zlozyc pismo do komendanta wku (pulkownik).

    Mariusz