  • Data: 2004-04-23 11:44:32
    Temat: Re: czy moze odmowic naprawy gwarancyjnej?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m wrote:

    > Robercie, jesli uwaznie czytales moj post, to wiesz, jakiej marki ten
    > zegarek. gdybys niezbyt uwaznie doczytal, to powiem : LOREN. mialabym
    > nadzieje, ze mi pomozesz w odpowiedzi. jak pisalam, szukalam po marce w
    > necie. moze niewlasciwie szukalam, ale nie znalazlam, kto moze byc
    > gwarantem.
    >
    > pozdr
    > m.

    Jest takie cos jak "Federacja konsumentow" pisza tam

    " Jeśli chcesz skorzystać z porad naszego prawnika napisz
    p...@f...org.pl"

    Sprawdz w tej ksiazeczce z napisem "gwarancja"
    KTO tej gwarancji udziela...

    Ja sobie mysle, ze moglbys zadzwonic do sklepu ktory sprzedal
    i zapytac jak maja zamiar wywiazac z odpowiedzialnosci za wade
    towaru (jesli to ine Oni sa gwarantem)

    Boguslaw