  • Data: 2007-01-04 14:10:37
    Temat: Re: czy moge zmienic decyzję z KPA
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pomocy

    Co to znaczy, czy "ty mozesz" ?
    Po pierwsze, czy taka zmiana jest dopuszczalna w swietle kpa i danej ustawy
    ? A jesli tak, to czy Ty jestes osoba uprawniona do tego ? Wydaje mi sie,
    ze nie - bo chyba bys wiedzial , a nei pytal. Wiec mozesz poprostu pytasz,
    czy mozesz sfalszowac decyzje ? Mozesz, a potem czeka Ciebie dyscyplinarka i
    lektura kk.

    Cezar