  • Data: 2013-10-05 23:01:46
    Temat: Re: czy mogę nagrywać spotkania w pracy?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 5 Oct 2013, hikikomorisan wrote:

    > zza drzwi tez?

    Ha.
    IMVHO: "zależy".
    Jeśli dajmy na to słyszałbyś sławne już wywody sławnego redaktora
    Kamila D. na temat stołu ;), czemu "nie mógłbyś łatwo zapobiec" :P
    bo wydobywały się w sposób mocno niekontrolowany i czego autor
    "rozsądnie mógł się spodziewać", to IMO niewątpliwie nie.
    Ale jeśli znalezienie się za tymi drzwiami było celowe i "nasłuch"
    był celowy, to IMVHO tak.

    > "bierze sie udzial"
    >
    > czy wyjscie na 5 minut do kibla w czasie przerwy w trakcie 3 godzinnej
    > rozmowy sprawia, ze nie biore udzialu w rozmowie?

    Jeśli rozmówcy w tym czasie poruszyli jakąś sprawę DLATEGO, że
    wyszedłeś, bo np. nie chcieli mówić przy szefie, to na 100%
    nie brałeś udziału w *tej* rozmowie. Bo to była inna rozmowa,
    niż ta wcześniej i ta później.
    Jeśli zaś mówiliby to samo w Twojej obecności tudzież wiedząc
    że nagrywasz, to IMVHO można dopuścić że "bierzesz udział".
    Ale teraz udowodnij, że mówiliby to samo wiedząc.

    pzdr, Gotfryd