  • Data: 2004-04-13 12:04:08
    Temat: Re: czy mieli prawo zabrać ??
    Od: "greg" <g...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest w sam raz, nietrzezwi kierowcy powoduja wypadki.

    Czyżby a może jednak wypadki powodują kierujący pojazdami, sam nietrzeźwy
    kierowca bez pojazdu niby jak ? Czytaliście ustawę "prawo o ruchu drogowym"
    przecież wyraźnie mówi o kierujących pojazdami w stanie nietrzeźwości i po
    sporzyciu a nie o pieszych.

    > Mozna wraca w inny sposob z imprecy, tak aby nie zagrazac zyciu / zdrowiu
    > innych ludzi.

    innych czyli tych za kierownicą bez żartów proszę.