  • 11. Data: 2005-03-18 14:53:18
    Temat: Re: czy mam prawo wjeżdzać samochodem na plażę??
    Od: w...@p...onet.pl

    > A tak BTW:
    > wygladam przez okno z piętra na dół i widzę pod spodem ... las,
    > chociaż to trawnik, gdzie jestem?.

    w lesie?? ;))

    z mojej strony EOT. tym bardziej, ze w ogole OT ;)

    pozdrawiam
    d.

  • 12. Data: 2005-03-19 18:21:50
    Od: poreba <d...@p...com>

    w...@p...onet.pl popełnił 18 mar 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > w lesie?? ;))
    Jestem w budynku, dookoła trawnik a ja twierdzę, że to las -
    budynek musi być zatem związany z gosp. leśną:
    administarcja leśna, obiekt gosp. służący do gosp. leśnej, urządzania lasu
    itp. ośrodek naukowy związany z leśnictwem ...
    - wtedy grunt pod budynkiem też jest lasem.

    > z mojej strony EOT. tym bardziej, ze w ogole OT ;)
    Dlaczego? Toż to jak najbardziej OnT - nie wszystko to co
    "na oko"/potocznie nazywamy bedzie tak samo nazywane w przepisach pranych.

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2005-03-24 08:36:07