  • 1. Data: 2003-09-26 08:11:14
    Temat: czy mam prawo pracować?
    Od: "Mirka" <m...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich!
    Mam pytanie ,czy jako pracodawca(firma jednoosobowa)mam prawo pracować będąc na
    macierzyńskim?(z którego skorzystałam),przyjmować zlecenia,wydawać faktury
    itd...?
    dzięki i pozdrawiam.
    Mirka.

  • 2. Data: 2003-09-26 15:42:04
    Temat: Re: czy mam prawo pracować?
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | Mam pytanie ,czy jako pracodawca(firma jednoosobowa)mam prawo pracować
    będąc na
    | macierzyńskim?(z którego skorzystałam),przyjmować zlecenia,wydawać faktury
    | itd...?

    Tak.

    Andrzej K.

  • 3. Data: 2003-09-27 15:25:30
    Od: "Mirka" <m...@p...onet.pl>

    > będąc na
    >
    > Tak.
    > a ZUS ,NIE BĘDZIE SIĘ CZEPIAŁ,nie wiem czy dobrze zrozumiałam ,to znaczy ,że
    jako własna firma moge działać będąc na urlopie macierzyńskim?,wiem że moge
    pracować jeśli podpisze umowe z innym pracodawcą i dla niego będę wykonywała
    zlecenia,a mnie chodzi o własną działalność . czy w tym przypadku nie
    obowiązuje mnie urlop macierzyński jako pracodawca?.
    Prosze o odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Mirka

  • 4. Data: 2003-09-27 19:44:54
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

> [...]
    | zlecenia,a mnie chodzi o własną działalność . czy w tym przypadku nie
    | obowiązuje mnie urlop macierzyński jako pracodawca?.

    http://www.zus.pl/ref_99/porad7/p7-01.htm

    Andrzej K.