  • Data: 2007-05-25 04:47:04
    Temat: Re: czy ma takie prawo? dość pilne pytanie.
    Od: redgrist <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek napisał(a):

    > PIP-ę? Przecież pytający nie zatrudnia nikgo, o ile dobrze zrozumiałem.
    >
    > Piotrek

    Zatrudniam czasem osobę z bliskiej rodziny.
    Nawet jak wezwą PIP to wątpię aby był problem, kiedyś widziałem taką
    kontrole, ta instytucja ma mierne możliwości.

    Jeśli chodzi jednak o sedno, nie będę sie dawał darmozjadom zastraszyć.
    Nie może być tak że przegrany przedstawiciel jakiejś tam władzy będzie
    toczył prywatną wojnę.
    Ja nie mam szyldu o działalności więc mocno niuchali aby coś znaleźć na
    ten dom. Nie mieszkam z rodzicami więc dziś specjalnie pojadę na
    spotkanie z SG.

    dziękuje za odpowiedzi

    redgrist