    From: M <n...@n...cry>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy ma takie prawo? dość pilne pytanie.
    Date: Thu, 24 May 2007 14:22:24 +0200

    redgrist napisał(a):
    > Ojciec miał sprzeczkę zakończona w sondzie grodzkim z jednym strażnikiem
    > miejskim. Sprawę Ojciec wygrał.
    > Teraz straż miejska uczepiła się prawdopodobnie w odwecie że
    > "skontrolują firmę"

    Co to za miasto?
    Że też się skurwysynom chce biegać i szukać haków.

    > Moje pytanie co mogą skoro firma jest w domu prywatnym?
    > Czy można przedstawić dokumenty przed bramą i pożegnać panów.
    > Oni chcieli wejść i skontrolować "czy jest porządek".

    Nie jestem pewny, niech wypowie się ktoś znający zagadnienie, ale chyba
    nie mają podstaw do kontroli innych niż lokali produkcyjne lub
    handlowych. Bo co Straż Miejska ma szukać w biurze? Czy kurze starte
    albo dokumenty równo ułożone?

    > Chciał bym możliwie skutecznie obronić się przed chamskim działaniem
    > odwetowym. Nie mam nic do ukrycia ale nie życzę sobie pokazywania władzy
    > poprzez podmiot finanso-marno-trawny.

    Jeśli okaże się, że mają prawo to bym zrobił jakąś prowokację a do tego
    powiadomił prasę. Bo to ewidentne nadużywanie uprawnień i nie uwierzę,
    że kontroluję wszystkie firmy działające w domach/mieszkaniach.

    --
    pzdr