    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy komornik może
    Date: Sun, 01 Sep 2013 07:33:16 +0200

    W dniu 2013-09-01 03:24, poreba pisze:

    > Faktem jest, że nie znam przepisów regulujących sprawy egzekucji.

    > Jednakże szczycieńskiemu komornikowi udało zalatwić kilka spraw szybko,
    > sprawnie i na szkodę - głównie - dłuzników, kilku.

    Nie znam szczegółów.

    > Ale przecież komornicy krysztalowi są, a jak nie są, to tylko 'cipa' nie da
    > się zmielić lokalnemu układowi - w 100% zadziała 'system', taaa

    Polacy to jeden z najbardziej cwanych i kombinatorskich narodów, w
    dobrym tego słowa znaczeniu. Nasi rodacy jeżdżą po całej Europie,
    sprowadzają wraki, które potem sprzedają jako pełnosprawne samochody.
    Miliony osób wyemigrowało "na zmywak", aby lepiej zarabiać. W promocji w
    Mediamarkt ludzie zabijają się w kolejkach po tańsze golarki.

    A Ty mi chcesz wmówić, że komornik sprzedaje nieruchomości za "bezcen" i
    jeszcze nikt się nie pokapował, że można z tego skorzystać?

    Przypomnę tylko, że komornik sprzedaje nieruchomości *na licytacji*.

    --
    Liwiusz