  • Data: 2013-09-06 00:30:07
    Temat: Re: czy komornik może
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Sep 2013, wromek wrote:

    > oni sprzedadzą nawet jak bedzie 300% obciazenia, komornik zabierze ok. 8 a
    > reszta to i tak jakis tam przychod...

    Minus 200%? ;)

    > koszty komornicze i pochodne to zawsze jest maly % przy wartosci
    > nieruchomosci... tzn. gdyby to bylo 200 zł do odzyskania to pewnie by olali
    > ale jak to bedzie 100 kpln z 300 kpln to na pewno sie pokuszą.

    100 z 300 oczywiście.
    Ale mowa była o obciążeniu prawie 100%.
    Czyli 0 z 300, zakładając że się nie pomyliłem w rozumowaniu.
    Przypomnę: *nabywca* jest zwolniony z obciążeń.
    Ale to nie znaczy że *sprzedawca* (czyli komornik) jest zwolniony
    z obciążeń. Mi wychodzi że to on ma spłacić (z wylicytowanej kwoty)
    hipoteki, i jakoś gryzie mi się to z Twoim pomysłem licytowania
    nieruchomości obciążonej na 300% :)

    > 300 kpln...

    Jasne, nie zajarzyłem że tu piszesz "dług" a nie "obciążenie
    hipoteczne", wnoszę o ułaskawienie.
    To oczywiście ma sens.

    pzdr, Gotfryd