  • Date: Mon, 30 May 2005 16:35:12 +0200
    From: Monty <s...@s...jest.be>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy jest sens sie sadzic?

    > Jeśli potrafisz dowieść, ze to zlecenie wykonywałeś (bo nie piszesz na
    > czym praca polegała) to istnienie lub nie pisemnej umowy ma drugorzędne
    > znaczenie.

    Pisalem oprogramowanie na rzecz tej firmy. Czy dowodem w sadzie moga byc
    daty modyfikacji pisanych przeze mnie programow? Jak dowiesc fakt
    przekazania tych programow pracodawcy?
    Czy moge na przyklad powolac na swiadkow pracownikow tej firmy? Ciezko
    bedzie ich sklonic do dobrowolnego zeznawania przeciwko pracodawcy, ale
    moze mozna ich powolac na swiadkow przez sad? Jaki sad jest odpowiedni
    do tego typu spraw i z jakimi kosztami sadowymi musze sie liczyc?
    Strasznie duzo mam pytan, ale moze znajdzie sie ktos, kto bedzie umial
    odpowiedziec choc na czesc z nich.

    --
    Monty