  • 11. Data: 2004-06-27 22:23:14
    Temat: Re: czy jest sens probować składać doniesienie ?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-06-27 22:31, Jarek Skórski rzecze:
    > a jaki sens ma wnoszenie do sądu ?

    Większy niż na prokuraturę, niestety.

    > chodzi mi o to żeby 2 osoby na przyszłość zastanowiły się zanim zaczną
    > chlapać dookoła swoimi wymysłami ..
    > nie zależy mi na wyroku ( ktory raczej niespecjalnie jest możliwy bo głowny
    > prowodyr mieszka sobie w szwecji )

    I co za problem? Nie ma w Szwecji sądów ani adwokatów?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 12. Data: 2004-06-28 00:07:50
    Od: Tofik <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Jarek Skórski napisał:

    > witam !
    >
    > czy jest sens składac do prokuratury doniesienie na kogoś kto od kilku
    > tygodni ewidentnie mnie oczernia ??
    > wiem , że na wygranie sprawy nie mam co liczyć , ale interesuje mnie czy
    > jest szansa na to , że prokurator odrobinę pomęczy ludków rozpuszczających
    > parszywe plotki ?
    > sprawa jest dla mnie dość irytującą , gdyż jest wprost związana ze sposobem
    > w jaki zarabiam na życie....

    przeczytałem to co napisałeś, przeczytałem odpowiedzi i nie mogę sie
    powstrzymać od komentarza
    Po co sobie zawracac dupe jakimś gnojkiem? Boli cie to co on mówi? Olej
    delikwenta niech mówi co chce a jak zobaczy ze nie reagujesz to
    zaprzestanie takich działań bo mu sie znudzi.
    Najlepiej to spuścić wpierdol takiemu i zamknie sie
    --
    Tofik

  • 13. Data: 2004-06-28 06:19:05
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Tofik wrote:

    > Najlepiej to spuścić wpierdol takiemu i zamknie sie

    O tak, to jest świetna rada:-/ A potem autor wątku będzie miał sprawę o
    pobicie.

    krys

  • 14. Data: 2004-06-28 06:48:43
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Tofik napisał w news:cbnnm0$47s$3@nemesis.news.tpi.pl :
> [...]
    > zaprzestanie takich działań bo mu sie znudzi.
    > Najlepiej to spuścić wpierdol takiemu i zamknie sie

    Tak, boli mnie ...
    Bo po mojej dzielnicy zaczyna krązyć plotka , że kradnę ....
    Plotka roznoszona przez kogoś, dla kogo pracowałem za free... Z jakiejs
    głupiej ludzkiej życzliwości ...
    Wpierdol ? Mam niestety za krótkie ręce żeby dorwać dziadzia za granicą....
    I na dodatek nie znam jego adresu..