  • 1. Data: 2005-08-18 11:24:30
    Temat: czy jest ....kasa
    Od: "piotr.ek7" <piotr.ek7@wytnij_to.wp.pl>

    witam
    jest osoba bez prawa do zasiłku dla bezrobotnych, nie ma żadnego stażu
    pracy, ma dziecko(21 m-cy) dostawała zasiłek dla matki samotnie
    wychowującej, ale już tego nie ma. Alimenty nie są zasądzone i nie będą.
    mieszka razem z ojcem dziecka , który pracuje i łoży na to wszystko. czy
    jest jakiś przepis na to aby wyrwać jakąś kasę? ojciec ma firmę i dodatkowo
    umowę o pracę(najniższa krajowa) w działalności gospodarczej jest strata.
    Jak często trzeba by przedstawiać dochody firmy ?

    z góry dziękuję

  • 2. Data: 2005-08-18 11:49:12
    Temat: Re: czy jest ....kasa
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    piotr.ek7 napisał(a):

    > mieszka razem z ojcem dziecka , który pracuje i łoży na to wszystko. czy
    > jest jakiś przepis na to aby wyrwać jakąś kasę?

    Pijawek nie popieramy.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-08-18 11:54:42
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Pijawek nie popieramy.

    wpelni sie zgadzam,

    do pracy sie wez pasozycie

    P.

  • 4. Data: 2005-08-18 12:03:49
    Od: "piotr.ek7" <piotr.ek7@wytnij_to.wp.pl>

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > wpelni sie zgadzam,
    >
    > do pracy sie wez pasozycie
    podatki są płacone więc nie wiem co macie na myśli, ale czy któryś z was sam
    utrzymuje rodzinę ? jakbym miał tyle aby starczyło na życie bez
    zastanawiania się co będziejutro to bym nie szukał innych żródeł?
    dzięki za szczerość

  • 5. Data: 2005-08-18 12:31:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > utrzymuje rodzinę ? jakbym miał tyle aby starczyło na życie bez
    > zastanawiania się co będziejutro to bym nie szukał innych żródeł?

    ale dlaczego na te zrodelko ma ktos inny pracowac?

    P.

  • 6. Data: 2005-08-18 12:33:40
    Od: "piotr.ek7" <piotr.ek7@wytnij_to.wp.pl>

    > ale dlaczego na te zrodelko ma ktos inny pracowac?

    inny czyli z moich podatków co płacę, tak?

  • 7. Data: 2005-08-18 13:00:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "piotr.ek7" <piotr.ek7@wytnij_to.wp.pl> napisał w wiadomości

    > inny czyli z moich podatków co płacę, tak?

    a chcesz rwac od tego ojca czy od Panstwa ?

    P.

  • 8. Data: 2005-08-18 13:02:30
    Od: "piotr.ek7" <piotr.ek7@wytnij_to.wp.pl>

    > a chcesz rwac od tego ojca czy od Panstwa ?
    >
    > P.
    od państwa, rzecz jasna.

  • 9. Data: 2005-08-18 13:17:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    piotr.ek7 napisał(a):

    > od państwa, rzecz jasna.

    Czyli np z moich i innych podatkow. Z jakiej racji ja mam finansowac
    Ciebie ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2005-08-18 13:28:13
    Od: "piotr.ek7" <piotr.ek7@wytnij_to.wp.pl>

    > Czyli np z moich i innych podatkow. Z jakiej racji ja mam finansowac
    > Ciebie ?
    a jak myślisz , jeżeli ja nie wezmę to ty dostaniesz zwrot, bo państwo nie
    będzie miało komu dać ??