  • 1. Data: 2004-11-24 08:22:08
    Temat: czy jako dowody w sprawie zalancza sie oryginaly czy kserokopie?
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    Napisalem sobie z wielkim trudem pozew (polisa posagowa) i tera nie wiem czy
    jako zalacziki daje sie oryginaly (np sama polisa i pisma z pzu) czy
    kserokopie na na sprawe birze sie oryginaly?
    dzieki za odp

  • 2. Data: 2004-11-24 08:57:04
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    Chryste, ZAŁĄCZA... człowieku, toz to szczyt niechlujstwa jezykowego... Nie
    ma w naszym jezyku slowa "łanczność", a proletaryusze wszystkich krajow nie
    "łanczą" sie....

  • 3. Data: 2004-11-24 11:49:13
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Tiger* wrote in <news:co1ib0$2qsh$1@mamut1.aster.pl> :

    > Chryste, ZAŁĄCZA... człowieku, toz to szczyt niechlujstwa jezykowego... Nie
    > ma w naszym jezyku slowa "łanczność", a proletaryusze wszystkich krajow nie
    > "łanczą" sie....

    Chryste, brak ci wolnych zasobów umysłowych - cały post był bez
    "ogąków"

    --
    "Pogrożę mu tylko palcem" - rzekł kładąc go na cynglu.

  • 4. Data: 2004-11-24 12:35:28
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "Tiger" <c...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Nie
    > ma w naszym jezyku slowa "łanczność", a proletaryusze wszystkich krajow

    Słowa "proletaryusz" też nie ma, jest za to "proletariusz". Chyba, że mówimy
    o partii "Proletaryat" w pisowni z dawnej 100 złotówki z Waryńskim...

  • 5. Data: 2004-11-24 17:04:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tapio" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    Raczej dołączaj kserokopie. Niestety bywa, że w sądzie coś zginie. Jeśli
    podczas postępowania powstanie wątpliwość, to sąd zarząd oryginału i go
    przedstawisz. Dobrze jest je zabrać na rozprawę. Ale do normalnego pozwu
    dołączaj kserokopie i nie zapomnij o dodatkowej kopii dla pozwanego.

    Oryginały dołącza się do postępować uproszczonych, tam gdzie sąd na ich
    podstawie wydaje wyrok bez rozprawy. Po za tym w oryginale spokojnie możesz
    dołączyć te dokumenty, które będą do ewentualnego odtworzenia. Czyli na
    przykład odpisy aktów notarialnych.

  • 6. Data: 2004-11-24 20:15:37
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 09:22:08 +0100, Tapio naskrobał(a):

> [...]
    > jako zalacziki daje sie oryginaly (np sama polisa i pisma z pzu) czy
    > kserokopie na na sprawe birze sie oryginaly?

    Kopie.Oryginały przedstawisz na wezwanie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-11-24 20:16:55
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 09:57:04 +0100, Tiger naskrobał(a):

    > Chryste, ZAŁĄCZA... człowieku, toz to szczyt niechlujstwa jezykowego... Nie
    > ma w naszym jezyku slowa "łanczność", a proletaryusze wszystkich krajow nie
    > "łanczą" sie....

    chyba ci sie grupy pomilily - o netykiecie nie wspomne.

  • 8. Data: 2004-11-24 20:39:02
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    > dołączaj kserokopie i nie zapomnij o dodatkowej kopii dla pozwanego.

    Tzn mowisz aby caly pozew z dowodami miec dla pozwanego czy tylko same
    dowody w spraiwe?

    I jak mam mu to przekazac? wyslac mu to czy na sprawie to dac czy co?
    (pozwany to pzu)

  • 9. Data: 2004-11-24 20:42:02
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Tapio wrote:
    > Tzn mowisz aby caly pozew z dowodami miec dla pozwanego czy tylko same
    > dowody w spraiwe?
    > I jak mam mu to przekazac? wyslac mu to czy na sprawie to dac czy co?
    > (pozwany to pzu)

    pozew i wszystkie załączniki
    składasz w sądzie, a ten wysyła pozwanemu

    KG

  • 10. Data: 2004-11-25 10:09:35
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    > Słowa "proletaryusz" też nie ma, jest za to "proletariusz". Chyba, że
    mówimy
    > o partii "Proletaryat" w pisowni z dawnej 100 złotówki z Waryńskim...

    Wiem, wiem :-) To byla swiadoma figura :-)

    Pozdrawiam

    Tiger