  • 1. Data: 2004-11-24 08:06:12
    Temat: Mieskanie, akt notarialny i slub.
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam mały problem:

    Developer kończy budować mieszkanie i niedługo będzie sporządzenie aktu
    notarialnego i wpis do ksiąg wieczystych. Problem polega na tym, że
    jakiś czas się ożeniłem i żona ma jeszcze stary dowód - czy to nie
    przeszkadza we wpisie do ksiąg wieczystych (i czy ewentualnie wystarczy
    odpis zawarcia aktu małżeńskiego) czy też żona MUSI posługiwać się w tym
    dniu już nowym dowodem ze zmienionym nazwiskiem?

    Przeglądałem grupę dyskusyjną ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.

    Pozdrawiam,

    reik.

  • 2. Data: 2004-11-24 10:44:00
    Temat: Re: Mieskanie, akt notarialny i slub.
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

> [...]
    > dowodem ze zmienionym nazwiskiem?
    >
    > Przeglądałem grupę dyskusyjną ale nie znalazłem odpowiedzi na moje

    Wystarczy stary dowód i odpis aktu ślubu

    pozdr axell

  • 3. Data: 2004-11-24 16:06:23
    Od: mpo <"marcinpojasek[skasujto]"@o2.pl>

    > Wystarczy stary dowód i odpis aktu ślubu
    potwierdzam

    mpo