  • 1. Data: 2006-04-22 10:12:55
    Temat: czy da sie to cofnac..
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam jesli wczoraj zaplacilem zadluzenie u komornika
    czy moglbym dzis sie jeszcze od tego odwolac?czy juz po ptakach...
    wplacilem 2600.. a jednak zle zrobilem bo nie powinienem.
    czy moge teraz jakas zarzdac zwrotu ?:(

  • 2. Data: 2006-04-22 11:18:26
    Temat: Re: czy da sie to cofnac..
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wplacilem 2600.. a jednak zle zrobilem bo nie powinienem.

    Co znaczy że nie powinieneś? Nie masz długu lub jest on mniejszy? Jeśli
    tak to nadpłatę odzyskasz jeśli nie to pieniądze dostanie wierzyciel.

  • 3. Data: 2006-04-22 17:13:18
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    wogole walek wyszedl
    kwota zostala zawyzona z 2600 do 4500 z czego nawet te 2600 nie powinno byc
    wplacone bo wszystko jakby fikcja bylo

    wiadomości news:e2d3f7$r1n$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2006-04-22 17:51:06
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    bartek napisał:
    > wogole walek wyszedl
    > kwota zostala zawyzona z 2600 do 4500 z czego nawet te 2600 nie powinno byc
    > wplacone bo wszystko jakby fikcja bylo

    Nie mam zielonego pojęcia o czym piszesz. Jestem jedyny?

  • 5. Data: 2006-04-23 13:31:04
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    bartek napisał(a):
    > wogole walek wyszedl
    > kwota zostala zawyzona z 2600 do 4500 z czego nawet te 2600 nie powinno byc
    > wplacone bo wszystko jakby fikcja bylo

    napisz cos wiecej na ten temat, bez wyroku komornik nie wszczalby
    egzekucji, a ze z 2600 poszlo do ponad 4000 hmm... odsetki, koszty itp