  • 1. Data: 2002-04-09 10:35:39
    Temat: czy KP jest dowodem zakupu?
    Od: "wp" <n...@w...pl>

    na kp napisana nazwa towaru, 2 stemple sklepu, podpis sprzedawcy, data itp.

  • 2. Data: 2002-04-09 10:43:20
    Temat: Re: czy KP jest dowodem zakupu?
    Od: Tomasz Śląski <t...@p...pl>

    Użytkownik "wp" <n...@w...pl> napisał:

    > na kp napisana nazwa towaru, 2 stemple sklepu, podpis sprzedawcy,
    > data itp.

    Jesli nie masz innego - powinno być dopuszczone jako dowód IMHO.

    --
    TOM BAFH NT/W2K/Linux/MAC/NetWare
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 3. Data: 2002-04-09 10:52:42
    Od: "wp" <n...@w...pl>

    jeszcze jest cena... innych dokumentoiw nie mam.

    > Jesli nie masz innego - powinno być dopuszczone jako dowód IMHO.

    wlasnie chodiz o odzyskanie 700 pln... bo czesci ktora oddalem 10 miesiecy
    temu na gwarancji i nie odzyskalem juz nie chce...

  • 4. Data: 2002-04-09 11:51:50
    Od: "wp" <n...@w...pl>

    oczywiscie mam jeszcze dowod oddania do reklamacji..... w lipcu...

  • 5. Data: 2002-04-09 12:11:08
    Od: "wp" <n...@w...pl>

    ale nie ja kupowalem ta czesc...