  • 1. Data: 2003-10-27 13:09:58
    Temat: czego dotyczy ten paragraf??
    Od: "Vac" <vac(no spam)@widzew.net>

    281 § 157 / §2 kodeksu karnego
    Proszę o dokładną interpretację czego dotyczy ten paragraf

    --
    Vac
    Usuń z adresu (no spam)

  • 2. Data: 2003-10-27 15:13:16
    Temat: Re: czego dotyczy ten paragraf??
    Od: "Naveed" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Vac" <vac(no spam)@widzew.net> napisał w wiadomości
    > 281 § 157 / §2 kodeksu karnego
    > Proszę o dokładną interpretację czego dotyczy ten paragraf

    Jesli chodzi Ci o art. 281 i 157 §2 KK to odpowiednio, jest to kradziez
    rozbójnicza (stosowanie przemocy lub grozby dla utrzymania sie w posiadaniu
    zabranej (czyt.skradzionej) rzeczy) i spowodowanie lekkiego uszczerbku na
    zdrowiu (naruszenie czynnosci narzadu ciała lub rozstrój zdrowia trwajacy
    nie dłuzej niz 7 dni).

    Pozdrawiam,
    Naveed

  • 3. Data: 2003-10-27 16:12:32
    Od: "Vac" <vac(no spam)@widzew.net>

    Jaka kara za to może grozić??

    --
    Vac
    Usuń z adresu (no spam)

  • 4. Data: 2003-10-27 18:02:38
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    281 od roku do 10 pozb woln

    157 § 2 grzywna , ogr woln, pozb woln do 2

    p.s. naprawde nie tak ciezko znalezc KK w sieci

  • 5. Data: 2003-10-27 18:07:04
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> napisał w wiadomości

    > [.................]
    > p.s. naprawde nie tak ciezko znalezc KK w sieci

    Fakt, ale co się wtedy stanie z tzw. "gotowcami"
    podanymi na tacy?. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Przechodzień nie miał żadnego pomysłu jak uciekać, więc go przejechałem."

  • 6. Data: 2003-10-27 18:24:44
    Od: "Vac" <vac(no spam)@widzew.net>

    Pięknie dziękuję.Nie zazdroszczę osobie dla której zasięgam info!!

    --
    Vac
    Usuń z adresu (no spam)

  • 7. Data: 2003-10-27 18:30:52
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Vac" <vac(no spam)@widzew.net> napisał w
    wiadomości news:bnjntc$m08$1@kujawiak.man.lodz.pl

    > Pięknie dziękuję.Nie zazdroszczę osobie dla której zasięgam info!!

    Przecież Cię nikt nie pytał o cel Twoich pytań. :)

    Na usta mi się ciśnie - *Tłumaczą się winni* lub
    *Na złodzieju czapka... z karakułów* :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Dzielni ludzie są odmieńcami - są słabi