  • 1. Data: 2005-08-12 14:50:58
    Temat: czat prawo
    Od: "ALan1" <a...@w...pl>

    WItam

    Syn gnojek wszedl na czata i zaczal robic sobie jaja i umowil sie z
    nieletnia na sex w pewnym momencie ktos napisal mu ze jest namierzony i zeby
    nie ruszal sie z miejsca... Zawolal mnie ale nie wiem co o tym myslec. Czy
    policja zapuka? Czy maja jakies podstawy prawne?

    Serdecznie dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2005-08-12 15:00:29
    Temat: Re: czat prawo
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    ALan1 napisał(a):
    > WItam
    >
    > Syn gnojek

    dobra, wierzymy :-P

    > wszedl na czata i zaczal robic sobie jaja i umowil sie z
    > nieletnia na sex

    pogratuloać.

    > w pewnym momencie ktos napisal mu ze jest namierzony i zeby
    > nie ruszal sie z miejsca...

    Też tak czasami piszę, jak jakies gówniarze do mnie spamują na gadugadu

    > Zawolal mnie ale nie wiem co o tym myslec. Czy
    > policja zapuka? Czy maja jakies podstawy prawne?

    Wyluzuj. Jak policja poluje na pedofilów, to się nie ujawnia. Oni nic
    nie piszą, tylko od razu pukają. A synowi kup kodeks karny i każ nauczyć
    się na pamięć. Może to pomoże mu uniknąć paru innych min po drodze. np
    sprzedawania cegieł na allegro, rozsyłania gróźb karalnych, kupowania
    przez net narkotyków, sprzedawania i kupowania pirackich programów...

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 3. Data: 2005-08-12 15:20:58
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    ALan1 napisał(a):
> [...]
    > nie ruszal sie z miejsca... Zawolal mnie ale nie wiem co o tym myslec. Czy
    > policja zapuka? Czy maja jakies podstawy prawne?
    A mi się wydaje, że to Ty masz problem ;P

    --
    Jakub

  • 4. Data: 2005-08-12 15:33:18
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 8/12/2005 4:50 PM, ALan1 wrote :
> [...]
    > nie ruszal sie z miejsca... Zawolal mnie ale nie wiem co o tym myslec. Czy
    > policja zapuka? Czy maja jakies podstawy prawne?

    Abstrachując od tego, że to na pewno jest głupi wygłup, to nieletnia
    musi mieć mniej niż 15 lat, żeby seks z nią interesował Policję.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)

  • 5. Data: 2005-08-12 15:46:55
    Od: "ALan1" <a...@w...pl>

    Dzieki za odpowiedzi

    Syn dostał juz stosowna kare.

  • 6. Data: 2005-08-12 16:00:10
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki:
    > nieletnia musi mieć mniej niż 15 lat, żeby seks z nią interesował Policję.

    Eee, ponoc starsze tez pukaja.
    Pozdr. Dulek

  • 7. Data: 2005-08-12 16:35:57
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Dulek napisał(a):
    > Eee, ponoc starsze tez pukaja.
    Z jakiej niby racji?

    --
    Jakub

  • 8. Data: 2005-08-12 17:17:59
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Jakub Żukowski:
    > Z jakiej niby racji?

    To sie nazywa poped seksualny. Raczylem sobie zazartowac z fajnie
    skonstruowanego zdania.
    Pozdr. Dulek

  • 9. Data: 2005-08-12 18:31:10
    Od: "Marek Z." <Z...@w...pl>

    > Dzieki za odpowiedzi
    >
    > Syn dostał juz stosowna kare.

    Zadnego seksu przez internet przez najblizszy tydzień !! Niech ma nauczkę.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2005-08-12 19:16:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Otto Falkenstein napisał(a):

> [...]
    > sprzedawania cegieł na allegro, rozsyłania gróźb karalnych, kupowania
    > przez net narkotyków, sprzedawania i kupowania pirackich programów...

    A wszystko to da sie tak pieknie namierzyc, nie trzeba nawet specjalnie
    sie ruszac i juz ma sie adres delikwenta i inne dane.

    --
    pozdrawiam
    Mithos