    From: Crook <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czas realizacji niezgodnosci towaru z umowa
    Date: 11 May 2007 02:40:05 -0700

    Filip Ozimek napisał(a):
    >A jak zamierzasz to zrobić?
    > --
    > Filip.

    Tak jak napisalem nizej, aparat zlozylem 22.03, na kopercie z MM mam
    date 6.04 (to jest piatek), przez weekend nie doszedl, 9.04 byly
    swieta, wiec najwczesniej mogl przyjsc 10.04. Jakby nie bylo to
    doszedl po uplywie 14 dni, a druga sprawa to przysylajac list nic nie
    napisali ze nie przyjeli reklamacji tylko wyslali do serwisu. Wiec
    reklamacja uznana. Jesli sie myle to naprostujcie moja wypowiedz.

    Irek