eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczas realizacji niezgodnosci towaru z umowa › Re: czas realizacji niezgodnosci towaru z umowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.gam
    ma.ru!Gamma.RU!postnews.google.com!h2g2000hsg.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Crook <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czas realizacji niezgodnosci towaru z umowa
    Date: 10 May 2007 00:38:46 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 30
    Message-ID: <1...@h...googlegroups.com>
    References: <1...@y...googlegroups.com>
    <f1t4eh$ffl$1@inews.gazeta.pl> <f1tbs3$o6n$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.96.22.68
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1178782727 12891 127.0.0.1 (10 May 2007 07:38:47 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 May 2007 07:38:47 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <f1tbs3$o6n$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/7.54 (Windows NT 5.1; U) [pl],gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: h2g2000hsg.googlegroups.com; posting-host=217.96.22.68;
    posting-account=LAYsvg0AAAAP5uv9_ErCKuaazOetmZyR
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:460716
    [ ukryj nagłówki ]


    gasper napisał(a):
    > Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości
    > news:f1t4eh$ffl$1@inews.gazeta.pl...
    > > Crook napisał(a):
    > >> Co w takiej sytuacji mam robic? Z tego co wyczytalem, maja 14 lub 21
    > >> dni na zrealizowanie zlecenia, w tym momencie minelo juz duzo duzo
    > >> wiecej.
    > >
    > > W zasadzie to nic, bo musisz jeszcze udowodnić że owa niezgodność towaru
    > > występowała w momencie zakupu (minęło 6 miesięcy od dnia zakupu).

    To chyba nie bedzie trudne, bo poszla jakas elektronika, a aparat nie
    byl rozkrecany, nie upadl (nie ma sladow, nawet jednej ryski na
    obudowie, byl bardzo zadko uzywany). W serwisie nie mowili nic o winie
    uzytkownika, a pracownik "media" powiedzial, ze dardzo duzo tych
    aparatow przyjeli na gwarancje.

    > ale jak w ciągu 14 dni oni nie powiedzieli nic o tym, że nie uznają reklamacji
    > to znaczy, że ją uznali

    Czyli moge liczyc ze dostane aparat naprawiony, ewentualnie
    wymieniony?
    Po rozmowie z pracownikiem "media", dowiedzialem sie ze kwota naprawy
    wynosi ponad 50% wartosci aparatu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1