    From: "gg" <d...@d...d.>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czas oczekiwania na odpowiedz
    Date: Wed, 27 Sep 2006 13:13:28 +0200

    news:7645.000000d3.45192ba9@newsgate.onet.pl...
    > Dokładnie. Gmina inwestuje tu swoje środki.
    > nie zostałem poinformowany o działaniach a na mojej posesji już się
    > pojawili
    > geodeci z urządzeniami pomiarowymi.sam bym się o tym nie dowiedział
    > gdyby nie
    > znajomy, który mnie powiadomił o 'intruzach' na mojej ziemi.
    > będę rozmawiał z nadzorem budowalnym. gdyby Pan/Pani lub ktokolwiek inny
    > mógł
    > pomóc w tej sprawie to prosiłbym o kontakt. dziękuję.

    Nie piszesz co to za inwestycja. Zawsze możesz zgłosić, że coś się dzieję
    (co uważasz za nieprawidłowe) do nadzoru budowlanego odpowiednigo dla
    twojej działki. Pisemnie za potwierdzenim odbioru. Nawet jeżeli nie masz
    racji to głowy Ci za to nie urwą.
    Jeżeli robiliby na Twojej ziemi to możesz nawet wezwać policję, zeby
    szybko zaaragować bo nadzór nie jest zbyt wyrywny. Z tym że teoretycznie
    geodeci łażący po twojej ziemi (może nieogrodzonej) to nie jest powód do
    niepokoju.
    Napisz co to za inwestycja.

    Aha żeby nie było nieporozumień nie jestem prawnikiem ale miałem do
    czynienia z nadzorem budowlanym...

    pozdrawiam
    P.