    From: "Michał" <g...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czas na doręczenie f-ry dla osoby fizycznej?
    Date: Mon, 5 Jul 2010 23:16:51 +0200

    > Po co w takim razie wystawiłeś tą fakturę, jeśli nabywca (jak mniemam) jej
    > nie chciał? Czy był przedsiębiorcą i dlatego? Bo jeśli był OFNPDG to nie
    > rozumiem Twojego postępowania.
    >
    > Jak się umówiłeś z nabywcą, że mu wyślesz, to termin ten powinieneś mieć w
    > tej umowie. Jak się nie umawiałeś, to nie masz obowiązku wysyłania.

    Nie ułożyło mi się za dobrze z nabywcą i próbuję się zabezpieczyć bo nie
    wiem, co mu do głowy uderzy, problemy z płaceniem, jakieś cuda wymyśla, chcę
    zakończyć współpracę- f-rę wystqwiłem, bo kij wie, czy nie pójdzie do
    skarbowego, że nie wystawiłem itp. ciężki przypadek, raz na kilka lat się
    taki trafia.... ciężko to opisać... chciałbym mieć spokój, bez względu na to
    co mu do głowy przyjdzie. parago nabiłem, f-ra wystwiona, ale nie mam
    zamiaru iśc w żaden spsób na rękę stąd zapytanie,
    pozdrawiam