  • Data: 2007-11-09 15:44:26
    Temat: Re: cyfryzacja Ksiąg Wieczystych
    Od: "Jerry" <jerry@kasuj_i-net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4733a09c$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Jerry" <jerry@kasuj_i-net.com.pl> napisał w wiadomości

    > Oj, bo to jest strona firmy, która rusza za Ciebie tyłek do Wydziału
    > Ksiąg Wieczystych, po czym przesyła do Ciebie poleconym tą księgę, lub
    > skanuje i przesyła e-mailem. I za tą usługę pobierają dodatkowe 50 zł.
    > Zawsze możesz ruszyć 4 litery do sądu i zrobić to samodzielnie, wtedy
    > zapłacisz tylko 30/60 zł

    Hmm ....
    a to tak można za kogoś - gdzie tu ustawa o ochronie danych osobowych?

    i dlaczego 30 / 60 ? ostatnio na wnioskach przyklejałem 6 zł ... miesiac
    minął jeszcze mnie nie wezwali do dopłaty - zresztą powinni na dzienniku
    podawczym zawołać....

    tak kombinując ze sposkową teorią dziejów.... może przez takie firmy sie
    czeka półtora miesiaca/dwa? jakim cucem oni mogą dostać odpos w tydzień jak
    normalny człowiek......

    Jerry