eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[crosspost]o skutecznym kar sposobie, czyli fotoradary na Pomorzu. › Re: [crosspost]o skutecznym kar sposobie, czyli fotoradary na Pomorzu.
    Date: Wed, 09 Jul 2014 01:11:15 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: [crosspost]o skutecznym kar sposobie, czyli fotoradary na Pomorzu.

    W dniu 08.07.2014 00:19, J.F. pisze:

    > Czekaj czekaj - ale BB itp te FR maja od dawna. Wiec dlaczego dopiero w
    > tym roku poprawa ?

    Bo chyba rok temu zintensyfikowali wysyłanie fotek oraz tak jakby
    obniżyli minimalne przekroczenie powyżej którego wysyłają. Tj - kiedyś
    koło ograniczenia 50km/h trzeba było jechać setką, teraz wystarczy
    jechać 65 (tak przynajmniej wynika z doświadczeń moich i moich znajomych)

    > A po minieciu FR poprawa znika ?

    No właśnie to jest ciekawe że nie. Widać naród nie jest pewien że gdzieś
    dalej w krzakach nie będzie następny.

    > Ale to sie za rok dowiemy, po sprawdzeniu statystyk za ten rok :-)

    Na pewno się poprawiło poczucie bezpieczeństwa ludzi którzy mieszkają w
    przydrożnych miejscowościach.

    > 2010 2011 2012 2013
    > 1490 1336 1319 1182 wypadki kujawsko pomorskie
    > 228 234 222 179 zabici
    > 2660 2910 2763 2641 pomorskie
    > 198 222 179 174
    > 1485 1544 1407 1503 zachodnioporskie
    > 151 170 131 155
    > 2930 2996 2565 2633 wielkopolskie
    > 343 405 315 289
    > 2294 2948 3211 2586 dolnoslaskie
    > 241 258 238 223
    >
    > Imo - taki tam zwykly rozrzut statystyczny. I wcale w pomorskim nie
    > polepszylo sie bardziej niz w wielkopolskim.

    Zobaczymy jak będą statystyki za 2014.

    p. m.