eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocrosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić? › Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.biznes.banki
    Subject: Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez
    internet - co zrobić?
    Date: Fri, 3 Feb 2012 15:03:59 +0100

    wiadomości news:4f2be771$1@news.home.net.pl...

    > Zawiera. Jak ktoś zacytował - informacja o automatycznym odnowieniu
    > abonamentu była jasno i wyraźnie podana. Oczywiście tacy debile jak ty
    > czytać nie potrafią - to znaczy literki może znacie, ale to taaaaaaki ból
    > je poskładać w całe słowa, przeczytać i zrozumieć...

    No, ale informacji o tym, ze zostanie obciazona karta innej osoby to chyba
    nie zawiera? Ostatnio pomagalem znajomemu przy zawieraniu umowy
    ubezpiecznienia OC przez internet, tzn. podalem swoj numer karty, a on mi
    dal gotowke. Jak wiadomo, niewypowiedziane umowy OC automatycznie sie
    przedluzaja, czy to oznacza, ze ubezpieczyciel moze sobie obciazyc moja
    karte, za jego ubezpieczenie? Kwestia przedluzenia umowy to cos innego niz
    pobrania oplaty z cudzej karty...

    MK