eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocrosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić? › Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.biznes.banki
    Subject: Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez
    internet - co zrobić?
    Date: Fri, 03 Feb 2012 14:36:47 +0100

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote on
    2012-02-03_14:08

    > Nie skandal, tylko klasyczny PEBKAC - gamonie niepotrafiący czytać
    > klikają na ślepo i nie zauważają, że abonament ma standardowo
    > opcję automatycznego odnowienia. A potem mają pretensję do firmy,
    > że zrobiła dokładnie to, czego sobie gamonie życzyli.
    >
    > Na przyszłość: nauczcie się czytać albo poproście o pomoc kogoś,
    > kto potrafi.

    Spadaj marketoidzie.
    Jeśli chcesz wiedzieć, to tego rodzaju umowa ma cechy oszustwa -
    _oferta_ nie zawiera pełnej informacji o obciążeniach, związanych
    z zawieraną umową. W kierunku takiej interpretacji idą kolejne
    przepisy unijne i prawdopodobnie wkrótce w ogóle tak
    sformułowanych umów nie będzie wolno zawierać przez internet.

    A Twoje gadanie to typowy bełkot handlowców - to samo już było w
    loteriach SMSowych i paru innych przypadkach - zawsze się znajdzie
    ktoś, kto stwierdzi, że "trzeba było czytać 150 stron regulaminów".

    witrak()